top of page
  • einav-mindfulness

רגע של אושר

בימי הולדת אנו מברכים את יקירנו- ״ והכי חשוב בריאות ואושר..״ ואכן נכון! שאנחנו שומעים על מישהו שחלה במחלה קשה או שאנחנו הולכים להלוויה, לנחם.. אנחנו אומרים - ״מה שווה הכסף, הכי חשוב הבריאות״, ״צריך לנצל כל רגע בחיים״, ״צריך להנות מכל רגע״… ואז….אחרי דקה וחצי שכחנו. חוזרים למרוץ, ללחץ, לעצבים. נכון שהבריאות והאושר שלנו לא תמיד תלויים רק בנו, נכון שאין לנו שליטה על הכל, אבל מה כן יש ביכולתנו לעשות כדי להיות יותר בריאים ויותר מאושרים?? ההצעה שלי פשוטה ולא דורשת זמן רב או מאמץ גדול- שימו לכם בטלפון התראה שתצלצל כל בוקר בשעה קבועה, אולי כשאתם מתעוררים, אולי רגע לפני שאתם נכנסים לעבודה, מתי שנוח לכם..ושהשעון מצלצל תשאלו את עצמכם 2 שאלות: שאלה ראשונה- מה אני עושה היום, משהו קטן בשביל הבריאות שלי? אולי קביעת תור לבדיקה שדחיתי הרבה זמן, אולי שתית מים מרובה, אולי יציאה באמצע היום להליכה קצרה, אולי מדיטציה. תבחרו כל יום דבר אחד קטן.

שאלה שניה- איזה רגע של אושר אני בוחר בשבילי היום? אולי רגע של חיבוק עם בת הזוג שלי, קינוח טעים, להקשיב לשיר אהוב מההתחלה ועד סופו מבלי לעשות דבר נוסף..יכול להיות כל דבר קטן, אפילו כמה דקות, לעשות משהו שגורם לי הרגשה טובה ושמחה, והחוכמה לשים לב, הנה רגע של אושר!!!

לא צריך לחכות שנסיים את הלימודים, נסיים את הצבא, נמצא עבודה טובה, נקנה דירה, שהילדים יגדלו וכו וכו כדי שנהיה מאושרים. אין מצב שהכל יהיה מושלם!! נהיה מאושרים רק עם נייצר לעצמנו ונשים לב לרגעי אושר קטנים היום, בכל יום. אשמח שתשתפו מה עשיתם היום בשביל להיות יותר בריאים, ספרו לי על רגע קטן אחד של אושר מהיום שלכם.

3 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page